|
|
|
Képzettségek
A legtöbb szerepjátékban a karaktereknek lehetőségük nyílik arra, hogy Kasztjukból fakadó tudásuk mellé még újabbakat tanuljanak. A Kaszttól nem függő, mindenki által elsajátítható képességeket és tudományokat nevezzük Képzettségeknek. A M.A.G.U.S. Képzettségrendszere támogatja a játékosok azon törekvését, hogy egyedi, a hasonló kasztúaktól különbö... |
2008-01-19 20:13:00 |
|
|
|
|
|
|
A pap főkaszt
Valamennyi Főkasztba tartozó karakterre igaz, de a Pap esetében fokozottan érvényesül a tétel, miszerint a karakterek nem egyformák, ezért nehéz általánosságban beszélni róluk. A probléma a Pap Főkasztnál azért ilyen szembeötlő, mert a papok és a paplovagok legmeghatározóbb tulajdonsága az, hogy
melyik istent szolgálják. Márpedig ahány isten, anny... |
|
2007-08-01 16:57:31 |
|
|
|
|
|
|
A harcos főkaszt
Harcos főkaszt magában foglalja mindazon alkasztokat, melyek tagjait elsősorban a harc ismeretére oktatják. A Harcosok a fegyveres küzdelem hívei, akik arra törekszenek, hogy mind képzettebbek legyenek e téren, mind veszedelmesebbé és legyőzhetetlenebbé váljanak. Számukra az egyre hatékonyabb harc nem a tökéletesedés felé vezető út, nem is egyfajta mellékte... |
2007-06-29 18:50:46 |
|
|
|
|
|
|
Kifejezések
(A kiemelt, játékban leggyakoribb kifejezések mellett azok rövidítése szerepel)
Akaraterő (AE): A karakter egyik fő képessége. A mentális képességek közé tartozik, fontos összetevője a Fájdalomtűrés Pontnak, a Pszinek és Mágiaellenállásnak. Nevezik szellemi állóképességnek is.
Alvilági képzettségek: Azon képzettségek összefoglaló neve, melyeke... |
|
2007-06-07 22:39:30 |
|
|
|
|